דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: דלתות נפתחות 

מאת    [ 02/01/2011 ]

מילים במאמר: 532   [ נצפה 1981 פעמים ]

אומרים שכל פעם שדלת אחת נסגרת, דלת אחרת נפתחת. את פנינת החוכמה הזו תוכלו למצוא בשלל וריאציות, בין אם בסיפורי חז"ל, אגדות עממיות או אחת מחוכמות המזרח הרחוק שהגיעו למערב לפני כמה עשרות שנים.

אולי האמרה כל כך נפוצה כי אנחנו בני האדם צריכים מוטיבציה ותקווה, והרי זו הכוונה – אם משהו אחד נגמר ונובל משהו אחר פורח מעליו. או אולי היא נפוצה כי היא פשוט כל כך נכונה- כל אדם במהלך חייו היה בסיטואציה זו או אחרת, שבה הוא יכול להעיד על כך. .."בדיוק כשפטרו אותי מהעבודה, שגם ככה לא אהבתי, קבלתי את ההזדמנות להקים עסק משלי..." או "דווקא כשהיא עזבה אותי התחלתי להבין שהיא לקחה אותי כמובן מאליו והבנתי שעליי למצוא מישהי שתעריך ותאהב אותי כמו שאני ..." ועוד.

אחד המצבים שהאמרה הזו מתארת באופן מדויק, הוא תהליך גירושין בין בני זוג שהיו יחד לא מעט שנים. זוגות רבים שעברו את החוויה הלא נעימה של פרידה באופן סופי אחד מהשני, מעידים כי בסופו של תהליך גירושין מתחילים לאסוף את השברים, להמשיך הלאה ולאט לאט לגלות את עצמך מחדש.

פתאום נזכרים בתחביבים שפעם אהבתם לעשות, או נפתחים שוב לאנשים חדשים ומקומות מלאי קסם.

אתם נזכרים בכל מה ששכחתם על עצמכם מפני שקודם לכן נאלצתם לוותר ולהשתנות כדי שהקשר ביניכם כביכול יעבוד. תהליך ההתחדשות אינו קורה ביום אחד, כך לפחות מספרים, אך הוא קורה- לאט לאט עוד ועוד דלתות נפתחות בפניכם ואתם מגלים שלא רק שהעולם לא בא לקיצו עכשיו שאתם לבד, אלא שסוף סוף אתם מוצאים את מקומכם בו.

תהלך הצמיחה וההתחדשות שלכם יתחיל בסיום עניין גירושין ביניכם אך הוא תלוי גם בכמה אנרגיות ישארו לכם בסיום תהליך של גירושין. ככל שאתם תתישו את עצמכם פחות במהלך עניין זה-גירושין, אזי גם יהיה לכם יותר כוח להתחיל את הדף החדש בחייכם. או במילים אחרות אם אינכם רוצים  להרגיש כמו לימון סחוט ולשמור את האנרגיות שלכם לשלב הבא בחייכם עליכם להשיג עורך דין המתמחה בנושא גירושין שיעשה את העבודה הסיזיפית עבורכם.

הניחו לעורך דין לענייני גירושין לדאוג לעריכת ההסכמים הכלכלים שתאלצו לחתום עליהם כדי להסדיר את נושא המזונות וחלוקת הרכוש. הניחו לו להתרוצץ בין בית הדין לענייני המשפחה לבין בית הדין הרבני, והניחו לו להלחם מול עורך הדין של הצד השני, כאשר מגיעים למצבים הבלתי נמנעים שיש בנושא של גירושין, מצבים  בהם יש התנגשות בין האינטרסים של שניכם.

הניחו לעורך דין המומחה בענייני גירושין להיות לכם לאוזן קשבת (הטובים ביניהם עושים גם את זה ) והקשיבו לעצותיו המקצועיות- מתי כדי לוותר ולסגת כדי לא לגרור את התהליך לאורך שנים.

סמכו עליו בנושא משמורת הילדים. זהו נושא כואב ורגיש – כי איזה הורה לא רוצה להיות קרוב לילד שלו מדי יום ביומו...? אבל גם כאן ואולי במיוחד כאן צריך להשמע לעצות מקצועיות שנובעות מניסיון ולא לפעול רק מתוך מערבולת של רגשות.

לסיכום, גירושין אינה מלה יפה אבל היא גם לא חייבת להיות מלה גסה. אם הגעתם להבנה שלמען איכות החיים שלכם ושל הילדים אין דרך אחרת,  ועליכם להפרד ולהמשיך את חייכם בנפרד, ודאו שאתם פונים לעורך דין המתמחה בענייני גירושין, אשר ילכלך את ידיו עבורכם וידאג שאתם תשמרו את האנרגיות שלכם ותסיימו את נושא של גירושין במהרה, ובלי לבזבז זמן נוסף בחייכם.  רק כך תוכלו להסתכל קדימה ולראות את כל הדלתות העומדות להפתח בפניכם.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב